Subscribe
Wednesday, March 14, 2012

Mūžības mīlas sasalumā...

Posted by Jānis


Visvairāk sāp nepiedzīvotais. Visvairāk sāp nesajustais. Kad iedomājos par tevi, es jūtos kā ēna, kurai nav ļauts nekad skart tevi, nekad mīlēt tevi. Kad satieku tevi sajūtos kā citā pasaulē. Tu mani vairs neredzi, tev esmu kļuvis neredzams. Es nespēju turēt ļaunu prātu, ka neturēji dotos solījumus un nekad mēs nesatīkamies. Tas liedza pateikt visu ko vēlējos, bet tas neliedza mīlēt tikpat stipri ar cerību, kas glābj dzīvību. Tā ir cerība, ka reiz spēsi mani ieraudzīt un varbūt reiz tu mani iemīlēsi, sadzirdot manu klusu čukstu ko sūta mana sirds..Kad iedomājos šo neīsto pasauli, tu biji pirmā un pēdējā īstenība.
Nekad vairs nebūs kā agrāk. Nekad manas domas neskars tavējās un tava sirds nedzirdēs manu. Manī ir daļa no cilvēka, ko nevēlies redzēt. Es redzu un jūtu sevī šo savu samaitāto daļu un vēlos no tās tikt atbrīvots un vēlos bez laika un telpas ierobežojuma mīlēt tevi tikai caur dvēselisko tā dāvājot brīvību savai dvēselei. Tā topot par ēnu, šai neīstai pasaule un atbrīvojoties no ķermeņa verdzības sajust pirmo ēnu sirdspukstu. Kā ēna būt tik tuvu klāt kā dzīvē būtu vēlējies. Tā ir ēnu mīla, kas naktī mīl kvēli. Neesot redzama, jūtama tā nespēj saņemt pieskārienu. Tā spēj būt  klāt un mīlēt tik vienu, vien lemts tai mūžīgi vienai mīlēt sapņu ēnās, klusi gaidot tevi savā ēnu karaļvalstī.

.

Twitter

0 comments: